МОНІТОРИНГОВЕ
ДОСЛІДЖЕННЯ
системи роботи вчителя у міжатестаційний період
1.
Відомості про себе
Прізвище,
ім’я, по батькові педагога:
|
Притюпа Алла Петрівна
|
Дата
народження:
|
17.03.1969 р.
|
Заклад
освіти, у якому працюю:
|
Підлісненська філія КЗ «Олександрівське
НВО №2»
|
З якого року працюю у даному закладі:
|
2009 р.
|
Посада:
|
Соціальний педагог
|
Навчальний
предмет та класи, у яких викладаю:
|
Українська
мова і література, 5,6,11 класи
|
Стаж
роботи на даній посаді:
|
10 р.
|
Загальний
педагогічний стаж:
|
28р.
|
Освіта,
навчальний заклад та рік його закінчення:
|
Вища, Кіровоградський державний
педагогічний інститут ім. О.С.Пушкіна,1992р.
|
Спеціальність
за освітою:
|
Вчитель української мови і літератури
|
Кваліфікаційна
категорія, педзвання:
|
Спеціаліст ІІ
категорії
|
Рік
останньої атестації та результати її проведення:
|
2015 р.,присвоєно
кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ категорії»
|
Рік
чергової атестації та на що претендую:
|
2020 р., претендую
на встановлення кваліфікаційної категорії «Спеціаліст І категорії»
|
Електронна
адреса педагога:
|
|
Адреса
веб-ресурсу педагога:
|
2. Науково-методична проблема педагога:
Науково-методична проблема, над якою працюю:
|
1.
РРозвиток творчих здібностей на уроках української мови і
літератури
|
Творчий
звіт-презентація досвіду з даної проблеми (дата,
місце проведення):
|
Кафедра вчителів-словесників
|
Посилання
на презентацію досвіду:
|
3. Курси
підвищення кваліфікації педагога
Рік
|
Тема курсів
|
Кількість годин
|
Ким видано посвідчення / сертифікат, номер
|
2016/2017
н. р.
|
|
|
|
2017/2018
н. р.
|
|
|
|
2018/2019
н. р.
|
|
108
|
КОІППО
ім. В.О.Сухомлинського,
ПК № 02136577-1824/19
|
2019/2020
н. р.
|
|
|
|
2020/2021
н. р.
|
|
|
|
4.
Підвищення кваліфікації на дистанційних курсах
та тренінгах у міжкурсовий період
Рік
|
Форма підвищення кваліфікації
|
Вид підвищення кваліфікації
|
Тема
|
Кількість годин
|
Ким видано посвідчення / сертифікат, номер
|
2016/2017
н. р.
|
|
|
|
|
|
2017/2018
н. р.
|
|
|
|
|
|
2018/2019
н. р.
|
Онлайн-курси
|
|
1.Вчимося жити разом
2.Основи здоров’язбережної компетентності
|
30
60
|
МОН України
Сертифікат 11-19888
Сертифікат 11-17094
|
2019/2020
н. р.
|
|
|
|
|
|
2020/2021
н. р.
|
|
|
|
|
|
|
* Загальна
кількість годин підвищення кваліфікації на час атестації:
5.
Проведення відкритих уроків
Рік
|
Тема
уроку
|
Клас
|
Охоплено
учнів
(кількість
осіб)
|
ПІБ
присутніх
колег
|
Рівень
(клас, ЗНЗ, район, область) |
2016/2017 н. р.
|
Складносурядне речення його будова й засоби зв’язку
між
його частинами.
|
9
|
8
|
Пересунько Г.В.
Шевченко Л.Г.
|
Клас
|
2017/2018 н. р.
|
Види
складних речень (повторення)
|
9
|
13
|
Томєєва Л.М.
Пересунько Г.В.
|
Клас
|
2018/2019 н. р.
|
Є. Гуцало. «Лось». Співчуття,
милосердя –
шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність
у захисті гуманних переконань
|
5
|
11
|
Пересунько Г.В.
Губенко О.Ю.
|
Клас
|
2019/2020 н. р.
|
Поділ іменників на відміни
|
6
|
11
|
МО вчителів-словесників
|
Район
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
|
|
|
6. Проведення
відкритих позакласних заходів з предмета
Рік
|
Захід
(форма проведення, назва)
|
Клас
|
Охоплено
учнів
(кількість
осіб)
|
ПІБ
присутніх
колег
|
Рівень
(клас, ЗНЗ, район, область) |
2016/2017 н. р.
|
1.Тиждень української писемності і
мови
2.Шевченківський тиждень
|
9
|
5-11 кл
|
Чернов О.М.
Коваленко О.М.
Охріменко Н.В.
Возник Т.В.
|
ЗНЗ
|
2017/2018 н. р.
|
1.Тиждень української писемності і мови
2.Шевченківський тиждень
|
10-11
|
5-11 кл
|
Губенко О.Ю.
Чернов О.М.
Коваленко О.М.
Охріменко Н.В.
Возник Т.В
|
ЗНЗ
|
2018/2019 н. р.
|
1.Тиждень української писемності і мови
2.Шевченківський тиждень
|
11
|
5-11
|
Губенко О.Ю.
Чернов О.М.
Коваленко О.М.
Охріменко Н.В.
Возник Т.В
|
ЗНЗ
|
2019/2020 н. р.
|
Тиждень української писемності і мови
|
5
|
6-11
|
Губенко О.Ю.
Чернов О.М.
Коваленко О.М.
Охріменко Н.В.
Возник Т.В
|
ЗНЗ
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
|
|
|
7. Проведення відкритих виховних заходів
Рік
|
Захід
(форма проведення, назва)
|
Клас
|
Охоплено
учнів
(кількість
осіб)
|
ПІБ
присутніх
колег
|
Рівень
(клас, ЗНЗ, район, область) |
2016/2017 н. р.
|
Лінійка. «Герої не вмирають». День пам’яті Героїв
Небесної Сотні.
|
9
|
1-11 кл
|
Кл. кер.
|
ЗНЗ
|
2017/2018 н. р.
|
Тренінг. Як стати успішним
|
10
|
8
|
Пересунько Г.В.
Чернов О.М.
|
Клас
|
2018/2019 н. р.
|
Година профорієнтації. «Хочу. Можу. Треба»
|
11
|
9
|
Пересунько Г.В.
Бровіцький В.В.
|
Клас
|
2019/2020 н. р.
|
Година спілкування. «Що означає бути толерантним?»
|
5
|
8
|
Кулик А.О.
|
Клас
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
|
|
|
8. Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів тощо
Рік
|
Форма
|
Тема
|
Місце
проведення
|
Хто
відвідав
|
2016/2017 н. р.
|
|
|
|
|
2017/2018 н. р.
|
Тренінг
|
Дозволь собі бути щасливим
|
ЗНЗ
|
Районний семінар вчителів укр.мови
|
2018/2019 н. р.
|
Тренінг
|
Коло здоров’я. Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога
|
ЗНЗ
|
педколектив
|
2019/2020 н. р.
|
|
|
|
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
|
|
9. Використання інноваційних
технологій
навчання в освітньому процесі
Показник
|
Які
освітні технології використовуються на уроках / під час виховних заходів?
|
||||
2016/2017
н. р.
|
2017/2018
н. р.
|
2018/2019
н. р.
|
2019/2020
н. р.
|
2020/2021
н. р.
|
|
Використання
інноваційних технологій на уроках
|
Технологія
особистісно орієнтованого навчання
|
Технологія інтегрованого навчання
|
Технологія інтегрованого навчання
|
Ігрові технології
|
|
Використання
інноваційних технологій у виховній роботі
|
Технологія формування творчої особистості
|
Технологія розвитку критичного мислення
|
Технологія розвитку критичного мислення
|
Ігрові технології
|
|
10. Моніторинг
рівня навчальних досягнень учнів з навчального предмету
Рівень
|
|
Моніторинг
рівня навчальних досягнень учнів з навчального предмету у %
|
|||||||||
2016/2017
н. р.
|
2017/2018
н. р.
|
2018/2019
н. р.
|
2019/2020
н. р.
|
2020/2021
н. р.
|
|||||||
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
Кількість:
|
%
|
||
Високий рівень
|
12
|
36%
|
12
|
36%
|
12
|
41%
|
|
|
|
|
|
Достатній рівень
|
10
|
30%
|
13
|
40%
|
11
|
38%
|
|
|
|
|
|
Середній рівень
|
7
|
22%
|
4
|
12%
|
3
|
10,5%
|
|
|
|
|
|
Низький рівень
|
4
|
12%
|
4
|
12%
|
3
|
10,5%
|
|
|
|
|
|
11. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і
змаганнях різного рівня
Рівень
конкурсів
|
Кількість
учасників/призерів
|
|||||||||
2016/2017
н. р.
|
2017/2018
н. р.
|
2018/2019
н. р.
|
2019/2020
н. р.
|
2020/2021
н. р.
|
||||||
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
|
Шкільні
|
15
|
10
|
15
|
12
|
20
|
15
|
|
|
|
|
Районні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Обласні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всеукраїнські
|
8
|
8
|
9
|
8
|
8
|
6
|
|
|
|
|
12. Кількість учнів, які брали участь в
олімпіадах
Етап
проведення олімпіади
|
2016/2017
н. р.
|
2017/2018
н. р.
|
2018/2019
н. р.
|
2019/2020
н. р.
|
2020/2021
н. р.
|
|||||
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
учасники
|
призери
|
|
ІІ-районний
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
ІІІ- обласний
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV- Всеукраїнський
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Досягнення учнів в олімпіадах,
конкурсах та змаганнях різного рівня
Назва
заходу
|
Прізвище
та ім’я учнів-переможців
|
Переможці
та призери
(прізвище, ім’я) |
Рівень
/форма
участі
|
||
І місце
|
ІІ місце
|
ІІІ місце
|
Всеукр.
|
||
Українознавча гра «Соняшник»
|
Завальний Богдан
|
І місце
|
|
|
|
Самойленко Ліза
|
І місце
|
|
|
|
|
Ісакова Софія
|
ІІ місце
|
|
|||
Кармазіна Ярослава
|
ІІ місце
|
|
|||
Нестеренко Вероніка
|
ІІ місце
|
|
|||
Кузява Тіна
|
ІІІ місце
|
|
14. Організація
навчально-дослідницької та проєктної діяльності здобувачів освіти
Рік
|
Тема
роботи
(вказати автора, клас, форму/вид роботи) |
Захід,
на якому презентувалася робота
(вказати
очна чи заочна форма участі в заході)
|
Рівень
(шкільний, районний тощо) |
Результат
|
2017/2018 н. р.
|
Екологічний проект. «Реутилізація
відходів», 10 клас
|
Відкрита виховна година
|
шкільний
|
|
2018/2019 н. р.
|
|
|
|
|
15. Позаурочна діяльність
Форма
позаурочної діяльності
|
Назва
(тема) |
Курс за
вибором
|
Тривалість
(скільки
років читаєте курс)
|
Кількість
учнів
|
|
початок
курсу
|
закінчення
курсу
|
||||
Гурток, секція
|
|
|
|
|
|
Навчально-дослідницька, проєктна діяльність
|
|
|
|
|
|
16. Участь у
методичних формуваннях КЗ «Олександрівське НВО №2»
Участь у
методичних формуваннях закладу
|
Назва
навчального предмета
|
2016/2017
н.р.
|
2017/2018
н.р.
|
2018/2019
н.р.
|
2019/2020
н.р.
|
2020/2021
н.р.
|
Керівник предметної кафедри
|
|
|
|
|
|
|
Керівник творчої групи
|
|
|
|
|
|
|
Керівник динамічної групи
|
|
|
|
|
|
|
Керівник консультаційно-педагогічної групи з питань інклюзивного навчання
|
|
|
|
|
|
|
Керівник творчої учнівської лабораторії
|
|
|
|
|
||
Член ініціативної групи вчителів-предметників
|
|
|
|
|
|
|
Керівник школи становлення молодого вчителя
|
|
|
|
|
|
|
Керівник центру STEM-освіти
|
|
|
|
|
|
|
17. Участь у роботі предметної кафедри, творчих,
динамічних та ініціативних групах, творчих учнівських лабораторіях, у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях, семінарах тощо
Рік
|
Форма
|
Зміст
роботи
|
2016/2017 н. р.
|
ТУЛ.Урок
|
Цікаві вправи з використанням фразеологізмів
|
2017/2018 н. р.
|
Розробка уроку
|
Валентин
Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість
про життя й пригоди школярів із села Великі Чаплі.
|
2018/2019 н. р.
|
|
|
2019/2020 н. р.
|
|
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
18. Відвідування
уроків колег
Рік
|
Кількість
відвіданих уроків
|
ПІБ
учителя,
урок
якого відвідано
|
Методичні
знахідки
|
2016/2017 н. р.
|
2
|
Пересунько Г.В.
Шевченко Л.Г.
|
Використання інтегрованих форм навчання на уроках
розвитку мовлення
|
2017/2018 н. р.
|
2
|
Воробей Т.І.
Пересунько Г.В.
|
Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках
мови і літератури
|
2018/2019 н. р.
|
2
|
Шевченко Л.Г.
Ободовська Л.Л.
|
Застосування ігрових форм
|
2019/2020 н. р.
|
|
|
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
|
19. Відвідування
семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо
Рік
|
Форма
|
Тема
|
Хто
проводив
|
Місце
проведення
|
2016/2017 н. р.
|
урок
|
РМ . Опис картини природи
|
Федьоха Л.А.
|
КЗ «Олександрівське НВО №2»
|
2017/2018 н. р.
|
урок
|
Написання складних прикметників
|
Заїкіна Т.М.
|
Івангородська філія
|
2018/2019 н. р.
|
Подвоєнні букви в словах іншомовного
походження
|
Шевчук Л.М.
|
КЗ «Олександрівське НВО №2»
|
|
2019/2020 н. р.
|
Майстер-класи
|
Застосування здоров’язбережних
технологій на уроках англійської мови і зарубіжної літератури
|
Возник Т.В.
Губенко О.Ю.
|
ЗНЗ
|
2020/2021 н. р.
|
|
|
|
|
20. Участь у професійних конкурсах
Назва
конкурсу
|
Рівень
|
Організатори
конкурсу
|
Форма
участі
(очна/заочна)
|
Результат
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових
журналах, на освітніх сайтах)
Назва
роботи
|
Рік
публікації
|
Де
опубліковано
|
|
||
|
|
|
22. Методичні
розробки, авторські програми
Тема
|
Клас
|
Форма
|
Результат
|
Прикметник як частина мови
|
6
|
Конспект уроку
|
Сертифікат освітнього проекту «На урок»
|
|
|
|
|
23. Самоосвітня педагогічна діяльність:
№
|
Література
|
№
|
Адреси
сайтів
|
1
|
Журнал «Дивослово»
|
1
|
|
2
|
Журнал «Вивчаємо українську мову та літературу»
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
24. Пропозиції адміністрації закладу освіти:
Дата
|
Пропозиції адміністрації закладу освіти
|
Примітка
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар